4 timmar and still going strong


Jag känner mig lika tråkig som vädret idag. Känns som att detta är en försmak av hösten som snart kommer och knackar på. Men innanden gör det ska jag njuta det sista av sommaren, men jag behöver soooool då!

Milo har varit vaken över fyra timmar nu. Vet inte om det nånsin hänt, och har det det så var det väldigt länge sen. Som tur är så är han på ett strålande humör. Han brukar sova en sväng vid 17-tiden men hade inte lust med det idag, så nu får han hålla ut till 19-19.30 då han ska sova för natten. Hm, kan bli intressant det här. Och för er som hela dagen gått och funderat på om han sov hela natten på rygg som jag skrev om igår, så kan jag berätta att han spenderade natten på mage. Tror vi får öva på ryggsovandet på dagtid tills vidare.

 


Kommentarer
Postat av: hanna

Det är inte rättvist. Jag vill också ha bebis.

Du har inte lust att bytlåna någon vecka? Jag får din klimp och du får mina grisar?

2010-08-10 @ 19:31:17
URL: http://minamellanrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0