Badpojken har gått och lagt sig


Badpojke

Nu har Milo badat och sover sött i sin säng, PÅ RYGG! Han som vägrat det innan, och bara kunnat sova på magen. Jag hoppas verkligen att han kan sova på rygg nu, det har inte känts helt bra med att han sover på magen...

Själv tänkte jag passa på att lägga ut några annonser på Tradera och förhoppningsvis få in några kronor.
Sist jag handlade på Tradera skickade säljaren paketet med Schenker som tog fem vardagar på sig att leverera paketet från Örebro till Ånge. Jag nämnde detta för säljaren och sa att det var lite frustrerande då jag hade behövt prylen ganska omgående, och hade hon skickat med Posten hade det kommit fram mycket snabbare. Säljaren förstod verkligen problemet och fick nog lite dåligt samvete, för nu ska jag få välja hudprodukter från hennes hemsida till ett värde av 600 kr helt gratis. Tack, sa jag! :) Hon säljer bl a hudkrämer och tvålar. Riktigt snällt gjort och klart uppskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0