Christian gästbloggar


Jag fått äran att göra ett inlägg i Annas blogg. :)


Idag har jag/vi varit i Gissjö och rivit i duschen för att försöka få en bild av hur mycket jobb det är kvar där. Hittade en härlig fuktskada under golvet i hörnet i duschen som gjorde att jag gick ut och klippte gräset istället. Efter lite klippande och några mackor tog jag nya tag och konstaterade att det inte var så farligt som det först såg ut. Det som förbryllar mig är hur vattnet kommit dit då jag inte ser att det har runnit någonstans. Troligen har det varit ett hål i plastmattan i hörnet...





Så här ser det ut nu, inte så mysigt men så gott som torrt. Får se hur jag löser det.


Den här rosen ser trevligare ut...

:)
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0