Du får själv bestämma rubrik


Idag har det varit regnrusk hela dagen så vi har hållt oss inne och klappat Nickis. Eller, vi var förresten en sväng till jobbet. Jag tycker om att vara på jobbet -  så länge jag slipper jobba. Tyvärr så börjar verkligheten på måndag för Christian då han börjar jobba efter 10 veckors ledighet. Har varit så skönt att ha han hemma, det är så mycket lättare när man är två. Är man ensam kan man inte ropa på den andra att "hämta kräkshandduken - snabbt snabbt!" eller fråga "tar du nattningen?". Men lite tur har han, för från 1 september ska han vara i Stockholm en dag i veckan och jobba hemma resterande dagar. Detta till 22 oktober, men det har alltid en förmåga att bli längre. Blir inte förvånad om det blir till mars nästa år. :)



Igår framkallade vi lite kort på Eklids, så ikväll tänkte jag pyssla med att sätta in dem i Milos böcker och i "månadstavlan". Det är en jättefiffig present som vi fick av Nette & Björn, man sätter in ett kort varje månad i ett år. Shit, jag ska ju snart sätta in det femte kortet, det betyder att Mille har hunnit bli fem månader. Huh!




Christian överraskade med en superfin blombukett idag. Blev så glad! Han sa att det inte var för någon speciell anledning, men det är kanske incidenten med osthyveln som grämer honom? ;) Har förresten hört mig för angående det där och är rädd för att det ligger i släkten och kan bli värre. Har hört att det kan lämnas framme både glas, smörkniv och osthyvel samtidigt. Hua, hemska tanke!




Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: erika

hehe, om jag säger såhär, man får plocka bort allt mellan himmel och jord efter andreas. eller ja, han är iallafall väldigt duktig på att lämna använda glas och tallrikar framme.... :P tur han har en sån snäll flickvän som plockar bort det utan att klaga :)

2010-08-25 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0