Jag gör ett försök...

Ja, jag tänkte göra ett försök att blogga. Tyckte det kunde vara kul att skriva om mina tankar och min vardag med Milo. Ett enkelt sätt att senare kunna titta tillbaka i tiden samt att släkt och vänner också kan följa med i hans framsteg och utveckling. Men jag kan inte lova att jag skriver ofta. Ibland skriver jag kanske mycket, och ibland blir det säkert glest mellan inläggen. Jag lever inget hektiskt eller intressant liv, men kanske roar det någon. :)

För tillfället sover Milo ute på altanen. Han är inte på sitt strålande humör idag, så jag hoppas det blir bättre när han vaknar.

Då det inte är något vidare väder idag passar jag på att tvätta. Har en stor hög med sängkläder/handdukar/badlakan som behöver åtgärdas. Tänke även putsa fönstret på Milos rum. Egentligen borde samtliga fönster i huset putsas, men jag vägrar! Jag blir så arg när jag putsar, det blir ju alltid ränder eller märken kvar. Oavsett hur jag gör. Jag har testat med fönsterputs, såpa, diskmedel, microduk, tidningspapper, svamp och fönsterskrapa, men jag får inte till det. Någon som har bra husmors tips?




Busungen!
Busungen


Kommentarer
Postat av: hanna

Sjukt söt.

2010-08-08 @ 19:37:03
URL: http://minamellanrum.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad roligt :D Sjukt fin bild på Milo också. Sötungen! ;)

2010-08-08 @ 20:23:48
URL: http://Emmawikander.blogspot.com
Postat av: Reneé

Åh, vad kul att du Bloggar !!!!!!! ( Väldigt söt liten son ni har....)Kram

2010-08-08 @ 21:15:08
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Katta

Inge husmorstips.. Men latmanstips däremot! på dollarstore och ÖB har dom servetter med ajax på, typ våtservetter... Kostar inte mycke och funkar skitbra. Sånna använder jag. Hatar också ränder osv :P Dessutom är de bra att ha för typ små speglar eller nått.. Eller som för oss som har ett glasbord av någon dum jävla anledning... =)

2010-08-10 @ 15:59:14
URL: http://blog.punkslyna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0