Jag och min bästis Paul


Idag kom paket från Bellbox med mitt Paul Mitchell schampoo. Det är den enda schampoo/balsam/hårspray jag använder. Nackdelen är att det är så dyrt, men köper man på nätet sparar man några kronor. Nu när jag beställde så beställde jag 500 ml schampoo, men fick en flaska på 300 ml. Mailade och berättade detta, och de skickde en till flaska på 300 ml idag. Så vips fick jag totalt 600 ml. Tack, sa jag.
Jag älskar att göra såna här "affärer". För ett tag sen innehöll ett blöjpaket endast vita blöjor, så jag mailade bjöjföretaget och påpekade detta. Idag fick jag svar att de skulle skicka rabattkuponger som kompensation. I love it! Jag ska börja klaga hos fler, då får man kanske fler rabattkuponger. Man behöver ju inte vara otrevlig bara för att man påpekar/klagar på något. Det har jag lärt mig från jobbet. :)




Jag bjuder på några stora bilder på Milo. :)



Kommentarer
Postat av: mikaela

Lill plutten :)

2010-08-13 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0