Sundsvall avklarat


Phu! Jag är helt slut i kroppen. Jag och Mikaela har gjort Sundsvall i dag, och jag tycker nog att vi pinnade på rätt bra mellan affärerna. Fick med mig lite kläder hem vilket var väldigt behövligt. Självklart slank det ner lite saker till Milo också. Milisen och Christian har varit hemma själva större delen av dagen, och det hade gått jättebra! (Trodde inget annat heller :)) Men jag har aldrig varit ifrån Milo så här länge, och det var så mysigt att få ta och pussa på han när jag kom hem. Åh, hans lena lena hud. Och hans doft. Och hans leende. Åh, för hela han!

Milo har förresten blivit så duktig på att sträcka och ta efter saker. Oftast lyckas han, men det krävs stor koncentration. Han har även kommit på att man kan blåsa med munnen. Man kniper med munnen, spänner hela kroppen och tar i så man blir röd. Haha, han ser så söt ut när han gör´t.
I går när vi var på BVC för de dumma sprutorna vägde han 6690 gram och var 61.2 lång. En rund liten kille. Det syns på volangerna under hakan. :)


Milisen på midsommar

Kommentarer
Postat av: Elin J

Nu har Johansson hittat hit! Vad kul att läsa din blogg! Så många fina bilder :) Perfekt att läsa när det är lugnt på jobbet, du uppdaterar väl varje dag hoppas jag? :)

2010-08-18 @ 21:17:33
Postat av: Anna

Välkommen hit Johansson! Jag ska försöka uppdatera varje dag så du har nånting att göra på jobbet. :)

2010-08-19 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0