Hej då 2010. Hej 2011!


Så har sista dagen på 2010 kommit. Det är bara timmar kvar. Nyårsafton skulle kunna vara årets längta dag. Har alltid tyckt att den är lite tråkig, det enda jag gör är att gå runt och vänta tills man får börja äta. Och när man väl ätit ser man bara massa strunt på tv:n. De senaste åren har jag somnat på soffan och vaknat strax innan 12-slaget. I år är inget undantag. Kommer troligtvis gå och lägga mig ganska tidigt och hoppas att Milo stängt av hörseln så han inte vaknar av alla raketer och smällare.

Ska ni äta något gott ikväll? Vi kör temat "enkelt och gott" i år. Vi hoppar över förrätten, varmrätten består av rostbiff och potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd. Efterrätt blir kladdkaka med vaniljglass och varma hallon. Enkelt! Och gott!

Vilket år 2010 har varit. För min del har det verkligen bestått av blandade känslor; rädsla, lycka, oro och glädje. Ska jag sammanfatta det kort så är jag, nej vi, jag och Christian, så oerhört stolt och lycklig över att ha fått Milo. Den största lycka man kan få! Sen är jag oerhört glad att alla runtomkring oss är med oss. I början av året tappade jag andan och fick mig verkligen en tankeställare över det viktiga i livet.

Undrar vad 2011 har att bjuda på? Tror det kommer börja riktigt bra i alla fall! Jag kan när som helst bli faster (visst låter det gammalt?) och pappa ska äntligen in på operation av höften. Det ska bli så kul att följa Milos utveckling och fira hans första födelsedag! Vad mer året har att bjuda på visar sig. Hur som haver hoppas jag det blir ett bra 2011.


                                                         Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!




Kommentarer
Postat av: Nette

Vi åt thaisoppa till förrätt, ungsstekta grönsaker, fläskfilé och rödvinssås till huduvrätt och bär i ugn med glass till efterrätt :)

2011-01-01 @ 18:41:15
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/
Postat av: Anna

Jisses vad gott det låter!

2011-01-01 @ 21:03:58
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0