Julavslutning på Stor & Liten


Ja, idag har vi som sagt varit på Stor & Litens julavslutning. De bjöd på tomtegröt och go fika, barnen fick varsin julkapp. Milo var nog mer intresserad av kartongen än vad som var i, så får han kartonger i julklapp blir han nöjd. :)








Själv har jag fått en obehaglig yrsel. Började i natt, då var det som värst. Det snurrade så jag mådde illa. Har druckit mycket vatten idag ifall det skulle bero på vätskebrist. Hoppas det går över snart, inge roligt att ha så här. Det går bra om jag ligger ner eller sitter stilla, men det har jag inte riktigt tid med....


Kommentarer
Postat av: farmor

Titta han sitter:)

Sköt om dej!

2010-12-16 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0