Juldagen 2010


Hoppas att ni alla haft en mysig julafton. Våran var alldeles förträfflig. Den innehöll allt en julafton ska göra, det vill säga: släkt, massa mat och julklappar. Vi måste ha varit snälla för vi fick så mycket julklappar. Och vilka bra julklappar det var. :)



Öppnar paket hos min familj i Gissjö.  "-Hmm, vilket paket ska jag ta nu?"



Undersöker paketen hos Christians familj på Näset. "-Det här paketet vill jag ha!"



"-Hmmpprrrtfff."



Några utav alla julklappar vi fått. Lite svårt att se vad allt är. Bli inte ledsen om inte julklappen från er är med, men allt fick inte plats.

Nu har jag och (katten) Nickis en myskväll för oss själva. Lilleman sover och storeman är med några kompisar. Har tänt massa ljus och myser i soffan under täcket. Åh, vad jag har det bra.

Hoppas ni får en fortsatt bra jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tycker att Milo alltid ska ha slips när han hälsar på släkten!!!!

De gamla från Järvsö

2010-12-26 @ 14:24:51
Postat av: Anna

Jag tycker han ska ha slips varje dag. Söta lille slips-nisse. :)

2010-12-27 @ 15:45:53
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0