Ledighet och bakning


Åh, vad vi längtar tills Christian slutar! Han blir då ledig i fyra dagar. Ska bli skönt att ha han hemma ett tag. Tycker nog Milo också som säkert är less på mig och vill busa mer med pappa. Hinner ju inte bli så mycket bus på kvällarna efter jobbet.

Själv tänkte jag passa på att baka lite. Finns så mycket jag vill göra. Är bland annat sugen på att göra tunnbröd i ugn. Har hittat recept på "jämtländskt tunnbröd", men om någon av er kära läsare har gjort gott tunnbröd i ugn får ni jättegärna dela med er av receptet. Är lika bra att köra på ett "säkert kort" som man då vet funkar. Tar även tacksamt emot recept på "glöhopper" om nån av er gjort det. :)

Förut klädde jag på Milo och mig de varmaste kläderna vi hade och tog en promenad. Gud så skönt det var med frisk luft! Kommer inte ihåg när vi fick det sist. (Då räknar jag inte med att gå till/från bilen eller hämta posten.) Det var ca. -12 grader och det bet lite i kinderna, men det gjorde mig ingenting, jag bara njöt av promenaden. Å det va så fint på alla gårdar med granar och stjärnor och stakar i fönstren.







Kommentarer
Postat av: Jossan

Va duktig han är lill-killen!



haha, när jag är o handlar brukar Arvid få sitta i en sån där barn kundvagn åsså får Maja köra. Det ser himla kul ut måste jag säga! =)



Vad du är duktig på o baka o greja!

2010-12-01 @ 19:34:50
URL: http://lillhugg.blogspot.com
Postat av: Farmor

Härligt att få skorna sorterade:)

2010-12-01 @ 20:42:52
Postat av: Anna

Haha, måste se kul ut när Maja racar runt med Arvid! :)



Haha, varje gång jag bakar säger jag att det var sista gången. Blir alltid missnöjd med nåt, färgen eller utseendet, men jag kan inte låta bli, jag tycker ju att det är kul att baka. Men det går i perioder. :)

2010-12-02 @ 21:10:40
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0