Överraskning!


Var nog en till överraskning i julklappen Milo fick med sig från Stor & liten - magsjuka! Fy fan villken dålig timing, en vecka innan julafton! Hittills är det bara jag som åkt dit, men räknar med att de andra två inte kommer undan. Magsjuka står väldigt högt upp på min "saker jag hatar-lista", jag blir som en femåring när det händer, och önskar att mamma kunde vara här och ta hand om mig. Ja, och mamma som fyller år idag, nu kan vi ju inte åka och gratta henne. :( Men hemska hemska tanke, tänk om vi är sjuk över julafton så vi måste ställa in våra planer - då grinar jag ihjäl mig! Det får bara inte hände!


Kommentarer
Postat av: Tina

Stackare:( Men vi får väl hoppas att alla är friska på julafton:) Vi håller tummarna! Krya på dej!

2010-12-18 @ 16:57:33
Postat av: Anonym

Jag förstår dig!! Än idag skulle jag vilja att mamma höll handen på pannan! En tröst år ju att det inte är så långvarigt. Krya på dig!

May-Lis

2010-12-19 @ 00:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0