Idag är det 1:a advent,


men jag försöker förtränga det så mycket som möjligt. Den mysiga känslan har inte infunnit sig, och värst av allt är att det inte blir någon julskyltning för mig i år. Hade sett fram emot det så länge, så blir det inget. :( Är faktiskt riktigt ledsen över det, och idag tycker jag synd om mig själv.



Så här tycker Milo om att inte få gå på julskyltning

Det får bli en mysig adventsfika ikväll istället med glögg, pepperkaka, daim och mozartkulor. Men ändå...buhu huhu. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ingen julskyltning?

De gamla från Järvsö

2010-11-28 @ 23:33:34
Postat av: Jenny

Hej!

Roliga miner han för Milo! :)



Ja, det är då inge skoj när de små är sjuka :( Milton är lite piggare nu men är fortfarande jättesnorig och så har han börjat hosta lite.. Hoppas det försvinner snart! Men då kommer de väl en ny förkylning... Eller magsjuka som verkar härja lite varstans :S



Hoppas Milo inte blir mera förkyld än han är!

2010-11-29 @ 11:21:31
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Anna

Järvsöborna: Christian jobbade (suck!), och jag tyckte det var för kallt att gå ut med en snorig Milo. Det var ca. -20 grader på byn. Brrr! Vi trodde att Christian skulle få ledigt igår, men inte. :( Men dagen slutade bra ändå, det knackade på en försäljare som sålde tunnbröd, så jag fick tag i det jag hade tänkt köpa på julskyltningen iaf. :)

2010-11-29 @ 22:07:29
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0