Tittut! Här är jag!


Jaha, en update var det ja... Sist jag skrev ett längre inlägg var i lördags innan julbordet. Julbordet ja, det gick som planerat. Jag satsade allt på efterrätterna. Att snabbt vräka i sig, kaka, tårta, godis och ris á la malta är inget jag rekomenderar. Man får ont i magen då.

I tisdags var jag med mamma och Mikaela på Tommy Nilssons julkonsert i Fränstas kyrka. Tänk att jag äntligen skulle få se min gamla idol. :) Konserten var jättemysig. Blev sån fin julstämning med kören och snön som föll utanför. Ja, lite religös blev jag nog.

Igår var vi till Sundsvall och handla klart nästan alla julklappar. Var alldeles lagom mycket folk för shopping. Kan tänka mig att det blir värre från och med idag. Känns bra att slippa trängseln. Och känns überbra att ha alla julklappar under kontroll. Nu återstår bara det roliga - att slå in dem. Tycker alltid att det ska bli roligt att slå in julklapar, men när jag slagit in 4-5 stycken är jag less och önska att det var klart. Tar alltid så mycket längre tid än vad jag trott. Och tid har jag inte så mycket av nu för tiden. Inte egentid iaf. Känns som mina dagar går åt till att stå brevid Milo. Han ska ju stå upp mot saker hela tiden, och han får för sig att helt plötsligt bara släppa taget och falla handlöst bakåt. Då gäller det att vara på plats och ta emot.

Christian och junior är snoriga så Milo och jag fick ställa in dagens planer. Tråkigt, men inget att göra åt. Förhoppningsvis blir det inte värre. Skulle va skönt om jag slapp bli sjuk.







Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad avundsjuk jag blir.Här har vi inte köpt en enda julklapp:(

2010-11-25 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0