Torsdagen innan fredagen


Jahopp, då var det torsdag igen. Och vad äter man på torsdagar? Just det, ärtsoppa och pannakaka. :) Tror vi kör på det varje torsdag framöver. Vad lättsamt det skulle vara. 

Har varit på BVC och vägt och mätt junior idag. I väntrummet fanns tre små pyttebebisar, de var bara några veckor gamla. De var så söta och så småååå. Jag vill också ha en pyttebebis! Milo är iofs inte heller så stor, 67.2 cm är inte så mycket att skryta med. :) Han börjar bli riktigt tung att bära vilket inte är så konstigt. 8.8 kilo väger tungklumpen.

Har "glömt" berätta att Milo börjat prata mer än att bara göra ljud som "aaahhh" "iihhhh" osv. Nu låter det mer "ba ba", "babba" och "pabba". Tror det betyder mamma. Ja, det gör det nog.

Om ni undrar hur bebiskräka smakar kan jag berätta att det smakar lika äckligt som vuxenkräka. UUääck!



Kommentarer
Postat av: Carl-Erik W

Nä, jag tror att det betyder gammelmorfar!!!!

Mvh

Carl-Erik W

2010-11-18 @ 22:00:13
Postat av: Jossan

Arvid vägde oxå 8.8kg o 67,5 lång sist vi va där!

Då va han prick 6 mån. Jag har en riktig liten klumpeduns här hemma =)

2010-11-19 @ 08:12:19
URL: http://lillhugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0