Vår söndag och måndag


Igår efter att jag och Milo skjutsat ner Christian till jobbet packade vi bilen och begav oss till Gissjö för att gratta min pappa. Gissjö är så vackert i snö. Och så läskigt i mörker. Jag och Micka tog en liten promenad på eftermiddan i mörkret. Det var skitläskigt! Har alltid tyckt att det är obehagligt med mörker.

Desto roligare var det att vara med min familj. De bjöd på ost och kex, pepparkakor och julmust. Åhhh, vad gott det var! Fick även en go middag och smaskig tårta till efterrätt. (Idag börjar mitt nya hälsosamma liv.) Till tårtan kom min bror Marco med sambo Karin. De går i väntans tider för i december/januari kommer deras lillskrutt. Milos första kusin. Så kul! :)

Idag har jag och Milisen varit på BVCs föräldragrupp. Detta var första träffen av ca 6-8 st, så vi pratade lite om vad vi ska ta upp på träffarna och hade ingen speciell agenda. Men på de två nästkommande träffarna ska vi ha babymassage. Haha, kommer bli spännande att försöka ha Milo still på golvet i en timme. Han är som en visp när man lägger ner han. Jag lägger han på rygg. Han vänder sig till mage. Jag lägger han på rygg. Han vänder sig till mage. Jag lägger... Ja, ni fattar. :) Tror Christian får följa med för att hålla ner han. :)








Kommentarer
Postat av: erika

haha, gillar sista bilden! :)

2010-11-15 @ 16:36:32
URL: http://erikahamberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det nu man ska säga sådan mor sådan son! (med tanke på sista bilden)



Milos farfar

2010-11-15 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0