Väntar å väntar...


Väntar på att lilleman ska vakna så vi kan gå till Stor & Liten. Typiskt att han skulle sova länge nu....

Han vaknade förresten kl. 5 i morse och tänkte göra dag, men då tog jag han till vår säng och fick han att sova vidare till 07.30. Skönt! Det kan inte finnas nåt mysigare än att ha en bebis sovandes brevid sig! :)

Igår kväll var Emma och Micke hit med en present till Christian eftersom han fyllt år. Han fick två inramade bilder som Emma knäppt. Passade jättebra på väggen ovanför soffan. (Precis som jag misstänkte. :P) Vill ni se dem får ni komma hit eller titta på dem via länken här. (De två nedersta) Försökte knäppa kort på dem uppsatta på väggen men fick inte alls till nå bra kort. Blä för det.


Kommentarer
Postat av: Eldina

Hej Anna,

jag ska ljusparty hemma hos mig 16/11 du är jätte välkommen! :)

Skickar även en kramis till Milo

2010-11-04 @ 17:45:30
Postat av: Remianette

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 11:31:14
URL: http://remianette.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0