Världens bästa!





Hej, det är jag, Milo!

På bilden ser ni världens bästa pappa, min pappa. Jag ska berätta lite om honom för er.

Han är bäst på att busa! Han busar hela tiden, jag tror han är full med bus, men det tycker jag är bra! Han gör jätteroliga ljud, åsså pratar han om massa roliga saker. Han är tokig min pappa!

Han är bäst på att trösta! Ibland är jag ledsen, då tröstar pappa mig så allt blir bra igen.

Han är bäst på att lära mig saker! Han lärde mig att så jag vågade åla längre och längre. Och se nu, nu kan jag åla hur långt som helst! Och när jag lär mig nya saker blir han jätteglad och ger mig massa beröm. Då blir jag ännu mer stolt över mig själv!

Han har världens bästa tålamod! Ibland när jag behöver sova men inte riktigt vill, för jag hellre vill busa, kan det ta ganska lång tid att få mig å sova. Men pappa har världens bästa tålamod och ger inte upp.

Han är helt enkelt bäst! Han får mig att känna mig trygg och glad. Jag älskar min pappa! 
Min mamma tycker också att han är bra! Vi är glada att han vill vara med oss.

Ja, min mamma är också bra, men idag är det pappas dag, så jag skriver om mamma en annan gång.

Hej då!

 

Kommentarer
Postat av: Christian

Åh, du är bäst Milo.

Älskar dig! :)

2010-11-14 @ 13:05:33
Postat av: Nette

åhh, vad sött av Milo :)

2010-11-15 @ 19:57:29
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va gulligt, tårarna bara rann! *Snyft* så fint!

2013-03-13 @ 21:31:48
URL: http://staffanochjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0