Dagen mellan måndag och onsdag


Idag är det alltså tisdag. Jag och Milo är ensamma för Christian är i Stockholm, men det är sista svängen på ett tag, för efter detta är det jobb på Contact Center som gäller. Tråkigt, för då är det jobb varannan hleg. :(

Idag har jag hörts av polisen. I maj gjorde jag en polisanmälan då jag upptäckte ett köp på mitt VISA-kort som jag inte kände igen. Köpet hade gjorts på JärvZoo i maj. Eftersom jag inte varit där så spärrade jag kortet och gjorde en polisanmälan. Efter några veckor kom ett brev från Nordea som förklarade att det var jag själv som gjort köpet. Bara det att det var gjort i juli 2009. De drog alltså pengarna tio månader efteråt. Inte konstigt att man blev brydd. När jag var på JärvZoo hade åskan slagit ut betalsystemet, så några pengar hade alltså inte dragits då. Suck. Hur som helst trodde jag att polisanmälan avskrevs i och med detta, och jag glömde helt och hållet bort det. Tills igår, då det kom ett brev från Polismyndigheten där det stod att jag skulle kontakta dem via telefon idag angående polisanmälan jag gjort. Samtalet gick snabbt, och nu är ärendet iaf avslutat.

Annars har vi inga planer för dagen. Antar att Milo kommer sova när det är Stor & liten, så det blir nog inget besök där idag. Men en promenad i solen ska vi nog ta.


Kommentarer
Postat av: farmor

Titta vilken snygging:)

2010-10-26 @ 21:01:26
Postat av: Nette

Du, det är relativt tidigt hos oss :P haha..

Jo,jag har förstått att lilleman vaknar tidigt :)

2010-10-27 @ 12:26:11
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0