En helt vanlig torsdag


Ja, en helt vanllig torsdag har det varit idag.

Vi har varit och busat på Stor & Liten. Höll på att blåsa bort när vi gick dit. Jisses vad det blåste. Christian var snäll och hämtade oss så vi slapp gå hem. Snöat har det gjort också! Redan. Är inte det lite väl tidigt? Jag tycker att det tidigast får snöa till julskyltningen. Som jag förresten längtar till, men samtidigt inte. När julskyltningen varit är det snart jul, och när julen passerat går januari, februari och mars i ett rasande tempo, och vips så är det dags för mig att jobba igen. Buhu, tror jag gråter en skvätt och tränger undan tanken.

Var på BVC och vägde och mätte igår. Milo alltså. Jag vill varken väga eller mäta mig. Milo väger 8210 gram och  är 65.8 cm lång. Lillkillen växer så det knakar. Vikten ligger på medelkurvan nu, men på längden ligger han fortfarande en bit under. Men så var han ju inte stor när han kom till världen heller. :)



Killen som älskar banan


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad han växer. :D Sötnosen!

2010-10-14 @ 20:31:29
URL: http://emmawikander.blogspot.com
Postat av: Catrin

Vilken myspropp!

2010-10-15 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0