Freeeeedag


Igår var jag så trött att jag inte orkade bjuda på nåt inlägg. Vi hade varit i Sundsvall och shoppat hela dan. Förstår inte, men tiden bara rusar iväg när vi är där. Tror alltid att vi ska vara hemma vid 16-17, men slutar alltid att man är hemma vid 19, och är helt slutkörd.

Denna gång fick samtliga familjemedlemmar med sig kläder hem. Oftast är det bara Milo, men denna gång tog vi oss ro och tid att shoppa åt oss själva. Men Milo var såklart värst och kom hem med 8 bodysar, 2 tröjor, 2 byxor, 9 strumpor och 1 overall.

Här får ni lite smakprov på vad som fick följa med hem:








Milo smygkikar in i omklädningsrummet när jag provar kläder. Ser lite besvärad/förvånad ut....

Jag blir inte förvånad om Milo börjar resa sig och stå snart. Han får gärna vänta med det, men blir som sagt inte förvånad om det händer. Igår ålade han till diskmaskinen, där tog han ta i luckan som var nere och drog sig upp på knä.




Snäll som hjälper till med disken


Kommentarer
Postat av: erika

mum + sad = me, aaww vad söt! :) jaa, han såg faktiskt lite skeptisk ut när han kikade in i provrummet. kanske han inte var nöjd med plagget? eller tyckte att det skulle vara en annan färg ;) vi ses imorn!

2010-10-29 @ 16:15:47
URL: http://erikahamberg.blogg.se/
Postat av: hanna

Hahaha! Jag är rädd att din bebis är lite FÖR fin.

"öööh, mamma... du tänker väl inte.. um, köpa den DÄR?"

2010-10-29 @ 17:26:19
URL: http://hurtigprutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0