Hyper


Vem är det som gett Milo lyckopiller? Han har varit helt hyper och superglad idag! Goproppen! :) Men nu har han tackat för idag och gått och lagt sig. Det skulle jag också vilja göra. Jag är trööööttt. Är nog ingen kvällsmänniska. (Ingen morgonmänniska heller för den delen.) Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockan idag? Här har vi ställt om en del. Är lagomt förvirrad när man kollar på klocka. "Hur var det nu igen, hade jag ställt om den här?"

Igår var vi på middag hos Christians mamma och pappa. God mat och trevligt umgänge. Tack för det! :)
Idag har det däremot inte hänt så mycket. Jag och Milo har mest roat oss själva. Christian har jobbat här hemma, eller han jobbar fortfarande. Han skulle egentligen jobbat kväll på CC, men det blev ändrat. Han fick jobba skitlänge hemms ist.

Nu ska jag vräka i mig satsumas och mysa i soffan med tända ljus. Pysslade till en fin ljusbricka förut. (Jag återandvände en blombukett Christian fick förra helgen.) Tyckte den blev riktigt fin. :)










Kommentarer
Postat av: Anonym

han fick ju titta på hockey med mig igår:)



Farbror Andreas

2010-10-31 @ 21:10:29
Postat av: Tina och Björn

Du är duktig på att återanvända blommorna:)

Det blev jättefint!

2010-10-31 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0