Beroende av Tradera


Förut var jag beronde av att köpa saker på Tradera. Nu är det tvärtom. Jag är beroende av att sälja saker där. Det är hur kul som helst och ger en liten kick så fort någon lagt ett bud! Det som är så bra är att man även tjänar en liten slant. (Ibland en väldigt liten slant...) Bra att hitta en hobby som inte kostar pengar liksom. :)

Nu har Milo lärt sig att rulla från rygg till mage. Sedan tidigare kan han rulla från mage till rygg, så nu ligger han verkligen inte still längre. Han rullar fram och tillbaka. Gó grabben!


Hej! Jag kan rulla åt alla håll nu.

Igår hyrde vi ´Bounty hunter´. Jag fick välja film och jag valde den ganska mycket för att en av huvudpersonerna hette Milo. Det var väl det bästa med hela filmen. Annars var den hur seeeeg som helst. Skulle vara komedi men tror inte jag skrattade en gång ens. Men jag kanske saknar både filmsmak och humor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0