Christian tyckte...


...att jag skulle uppdatera bloggen. Antar att han vill ha något att läsa på jobbet imorn. :)

Milo och jag har varit ensamma hemma idag. Christian gjorde ett besök i huvudstaden. Han åkte nattåget ner igår kväll. Jag och Milo har bestämt att Christian får skaffa eget sovrum, Milo sover jättebra de gånger Christian sover nån annanstans.

Annars då? Vi har varit på Stor & Liten och kollat på bebisar. Milo ålade fram till en liten tjej. Så gulligt! Han blir nog en riktig tjejtjusare. :)
Han har kommit på att Nickis är ganska rolig och mjuk. Han tycker det är jätteskoj att klappa henne, han ser så glad ut när han gör´t. Nickis tycker också om det för hon börjar alltid spinna.

Ha en fortsatt bra torsdag. Snart är det helg. Fast jag är ledig alla dagar tycker jag fortfarande att det är lite speciellt med helgerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjejerna får nog passa sig när Milo kan börja springa!!!

"Gamlingarna" ifrån Järvsö

2010-09-30 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0