Lunch


Idag har familjen Wikander-Wieslander lunchat på Café källaren för första gången. Vi åt grilladade kycklingspett med ris och sås. Det var jättegott! Såsen var gudagod, så jag skulle enbart ha kunnat äta den.

Vi tittade även in på Krabaten och passa på att köpa julklapp till Milo. Hittade även en fin mössa, så han fick den med. Själv kärade jag ner mig i en Didriksons jacka. Nu har jag beslutsångest. Ska jag köpa den? Om jag köper den blir den en vinterjacka, då kan jag ju ta min nuvarande vinterjacka som höstjacka, och på så sätt slipper jag köpa ny höstjacka som jag tänkt. Det fanns bara en kvar, så det är snabba puckar som gäller.



Coola Milo i sin coola mössa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur det blev på Försäkringskassan sedan gammelmormor i Järvsö slutade!!

När det gäller såsen- Du vet väl vad älgjägaren sa när han bommade:Spring du, det är i alla fall såsen som är godast!!

Gamlingarna i Järvsö

2010-09-29 @ 23:51:15
Postat av: Anna

Det blev ju inge bra alls! Tur att dom är vänliga och snabbt ordnar till felet när man väl kommer fram. :) Men hade May-Lis jobbat hade ju dessa fel aldrig inträffat. :)

2010-09-30 @ 20:56:49
URL: http://annawieslander.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0