Nu är den här!


Den omtalade overallen kom idag. Storleksmässigt kommer den nog passa bra till våren. :) Vikar man upp vid händer och fötter funker det ju, men det är inte så snyggt.



Sålde lite saker på Tradera igår och är nu 1300 kr rikare. Tjoho! Det roliga var att en sak sålde jag för nästan 200 kr mer än vad jag köpte den för. Jag kan det här med att göra affärer jag.

Vistt har vi ett underbart höstväder? Jag älskar varma soliga höstdagar. Och lika mycket hatar jag regniga gråa dagar. Jag passar på att njuta, snart är det över och allt är bara blött, rått och kallt. Oktober kan vara fin, men november brukar inte vara någon höjdare.

Kommentarer
Postat av: farmor

Han är jättefin i overallen trots att den är lite stor:)

2010-09-28 @ 19:44:32
Postat av: Nette

Men så söt man kan vara då :)

2010-09-28 @ 21:21:07
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0