Sen sist


Som ni ser har inte Nickis det lätt nu för tiden, Milo har verkligen börjat dra hårt i svansen - och hela tiden!










Äh, nu blev det tråkigt


Igår hade vi finbesök här. Först kom Marco, Karin och lilla Camia och hälsade på. Lillskrotan har växt på sig lite, men är fortfarande så mini jämfört med en 10-kilos Milo. :)
På kvällen kom mamma, pappa och syster på besök. Så kul att träffa dem, det var första gången sedan pappas höftoperation. Han nästan "sprang" fram jämfört med sist jag träffade han. :) Dröjer såklart ett bra tag innan han kan kasta kryckorna och ta sig fram obehindrat, men det såg smidigare ut än tidigare. Så glad för det!

Milo dricker sin penicillin nästan med glädje. Måste va en av få ungar som gör det? Han tycker nog inte att det är så jättegott, men han dricker det utan problem. Så bra och så duktigt! Var rädd att det skulle bli en kamp varje gång han skulle ha, men icke.

Hoppas ni får en bra helg!


Fick tulpaner av mamma. ÄLSKAR tulpaner, de betyder att vi går mot vår.


Kommentarer
Postat av: Nette

haha, men gud vad söt han är dö. tror jag skrattar ihjäl mig åt bilderna, för de är nästan som man kan se hur hårt han drar i stackars svansen.

Ja, köp en du :) Jag är hel nöjd med min :)

2011-02-12 @ 00:20:01
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahaha. stackars Nickis! :( Men sjukt roliga bilder. Milo är supernöjd iaf :P

2011-02-12 @ 10:35:52
URL: http://emmawikander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0