Från dåligt till bra


Usch vad dagen började dåligt. Eller det började redan igår kväll när jag skulle lägga upp en annons på Tradera. Det jäklades hela tiden och jag vart på riktigt vrångt humör. Tyvärr hängde det kvar över natten och fortsatte på morgonen. När hårfönen drog sin sista suck och började spraka och ryka ville jag inte vara med längre. MEN, en dålig dag kan bli en alldels underbar dag! På eftermiddan kom Marco, Karin och lilla Camia på besök. Äntligen fick jag träffa henne! Så himla söt, och så himla liten. Jag fick till och med vara barnvakt medans Karin hämtade Marco hos tandläkaren, så nu vet jag hur det är att vara 2-barnsmamma. :)



Stolt faster


Milo hälsar på sin nya kusin


Trött sessa ska åka hem


Heeeej!


Kommentarer
Postat av: Nette

Men gud vad söt hon var :) Var hon fortfarande liten?

2011-01-19 @ 21:31:11
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så bra att kusinerna får träffas så snart!

Det är klart att fastrar blir stolta!

tycker

May-Lis och Carl-Erik

2011-01-19 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0