Trois points


Natten som var får en 3:a av 10 möjliga i betyg. Inte så bra alltså. Men det var inte Milos fel, han var jätteduktig för att vara sjuk. Han sov själv några timmar sen blev han JÄTTELEDSEN och fick sova mellan oss. Jag har jättesvårt att sova bredvid en bökande bebis, och på det så fick jag hosta så alla fick svårt att sova. Efter ett tag tog jag täcket och kuddet och la mig i Milos rum där vi har en extrasäng så jag kunde hosta i fred. Blev ingen skönhetssömn för nån i natt, det syns på mig kan jag säga.

I eftermiddags fick Milo starkare Alvedon och blev piggare, men han är inte den där spralliga pojken. Vill ha tillbaka honom!













Dom är så söta mina pojkar. Men den ena är väl lite sötare än den andre. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0