Fredag vecka 1


Vilka trogna läsare ni är. :) Har varit klent med inlägg den senaste tiden, men har lite andra saker som går före bloggen. Bloggning gör jag om jag har tid och lust, ibland hamnar det ganska långt ner på listan.

Så vad har hänt på slutet? Jo, igår kom Andreas och Erika och underhöll mig och Milo. Tack för det. :) Och idag kom Mikaela och förgyllde dagen. :) Vi lunchade på Café Källarn där jag även fyndade julsaker för halva priset. Älskar att handla för halva priset! Har hittat en fin men väldigt dyr lampa på El butiken som de gärna får sätta ner till halva priset. Please?

Har glömt berätta att Milo sover på eget rum. För det mesta sover han bra. Får masa sig upp och peta in nappen och ge han mat nån gång per natt, men tycker det funkar bättre än att ha han i vårt sovrum. Vi tar varannan natt, och i natt är det Christians tur. Sköööönt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner en till som gillar halva priser!!!

Carl-Erik W

2011-01-07 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0