Jag ♥ Skatan


Igår mötte vi upp mamma, pappa, Micka, Marco, Karin och Camia för att åka till Sundsvallskusten. Vi började med ett besök i Galtström och det gamla järnbruket för att sedan åka vidare till Skatan. Vackra Skatan. Det är en så mysig plats. Milo tog och somnade så vi stannade kvar och åt lunch där. (De andra åkte vidare till Lörudden.) Men herregud vilken god mat vi åt! Jag som inte är så förtjust i skaldjur åt en räkmacka, och det var tammefan den godaste räkmackan nånsin. Christian åt en macka med bl a kräftstjärtar, gravad lax och rökt sik. Jag som a v s k y r fisk pga smaken äter gärna rökt sik igen. Det var t om lite gott. Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på så ni får åka till Skatan och se hur fint och mysigt det är med egna ögon.

Efter att ha ätit den obligatoriska kulglassen åkte vi vidare till Sundsvall för att handla saker till det nya projektet -bygga sänggavel. Har ni tur får ni se resultatet inom en snar framtid.
Vi svängde även in Milos favvoaffär, Toys'R'Us och köpte en skruvdragare som ser PRECIS likadan ut som Christians. Vi tittade även lite på små elbilar. Milo hittade en som han ville ha. Med Hello Kitty på.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen börjar Anna bli stor!!!

May-Lis och Carl-Erik

2011-07-16 @ 23:52:57
Postat av: Anna

Jodå, det tar sig. :)

2011-07-17 @ 13:56:24
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0