Kalas


Vilken kalashelg det varit! I fredags uppvaktade vi Andreas (som fyllde år förra söndan), och idag Marco (som fyller år imorn). Det har bjudits på mycket gott att äta. Snart är det kalastajm för mig. Om två veckor närmare bestämt. :)

Natten var iaf bättre än den förra. Tack och lov! Nu får han gärna börja sova hela nätter igen.

Imorn börjar allvaret! Då är jag back at work. Känns helt overkligt. Efter att ha varit ledig så länge som jag haft turen att vara är det verkligen svårt att föreställa sig att jag ska jobba igen. Kommer känna mig som en nybörjare igen. Har glömt det mesta som har med jobbet att göra, men det är väl bara att skaka huvet lite så faller det på plats. Men det är ändå ett nytt system och nyheter och samarbetspartners som ska läras in. Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

May-Lis och Carl-Erik W

2011-07-10 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0