Födelsedagen 2011-03-27


Vilket kalas det blev i söndags! Födelsedagsbarnet fick massa paket med roliga saker. Tack för att ni kom, och tack för presenterna. :) Här kommer lite bilder från dagen.


Kalaset började redan på morgonen när mamma och pappa kom in med paket på sängen. Kl 12 kom första gänget. Det var farmor, farfar, faster, farbror, Erika, gammelfarmor, gammelfarfar, gammelmormor och gammelmorfar. De hade med sig massa presenter. Det var lika bra att börja öppna på en gång.


Åh, en gräsklippare med hjul!


Undersöker leksakerna med farbror.


Sen blev det fika.


Mamma och pappa gjorde en tågtårta. Tut tut!


På eftermiddan kom mormor, morfar, moster, morbror, Karin och Camia. Party tyckte mormor och moster. Inte så party tyckte jag.


Camia är söt i partyhatt.


Jag fick ännu mer paket! Mamma tycker det är kul med paket.


Testar de nya skorna.
Det blev såklart mer fika och tårta efter paketöppnandet. På kvällen somnade jag snabbt och sov heeela natten. 

Här är bilder på det jag fick.







 




Björnen är verkligen gigantisk! Har även fått pengar och presentkort på H&M, men detta är inte med på bild.
Som sagt, tack snälla för alla roliga och fina presenter.

Kramar från Milo & Anna

Hojta till om någon inte vill vara med på kort, då tar jag självklart bort det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det vi sa!!!Han skulle sova hela natten när han fyllde ett! Nu vet ni hur man ska göra: Ett födelsedagskalas per dag och han sover hela natten!

Tack för en väldigt bra fest!

May-Lis och Carl-Erik

2011-03-29 @ 23:45:45
Postat av: Anna

Haha, ja tänk att det blev som ni sa! :)

Kommer MINST ha ett kalas per dag framöver från och med nu. :)

2011-03-30 @ 20:56:32
URL: http://annawieslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0