Jag ♥ Tradera


Älskar Tradera! Igår sålde jag iväg en fleeceoveall för mer pengar än vad jag köpt den för. Katshing! Blev en hård fight om den på slutet, det var flera stycken som ville ha den. Trodde knappt jag skulle få den såld då den t om var lite trasig. Men, jag kan ju det här med att göra affärer jag. :)

Så kan vi bocka av helgen vecka 10 som passerad. I lördags var vi i Gissjö.Jag och Milo var hos mamma och pappa. Mamma opererade vänsterfoten för en lite mer än en vecka sedan, men tyckte att hon gick på bra. :) Christian spenderade hela dagen i stugan rivandes på toaletten. Nu är vi sugna på sätta igång i stugan. Mycket som ska göras, både i och utanför. Prio blir att få till toan så vi kan koppla på vattnet (allt blir så mycket lättare med rinnande vatten), samt att sätta upp ett staket mot vägen så det inte blir så lätt för Milo att kuta dit.

Igår var det dags för ännu ett besök på Wiba. Denna gång med Nette och Elin J som är hemma några veckor innan hon åker tillbaka till Ängelholm. Tack för sällskapet tjejer.

Idag är Milo och jag själva eftersom Christian är i Stockholm. Eller, rättare sagt så han mest på tåget och minst tid i Stockholm. Nästa 8 timmar på tåget. Jag är inte avundsjuk kan jag säga. Hoppas resan går bra för dig!

Lilleman sover för tillfället så jag har hunnit med och gjort massa nytta. Till och med blogga. :)
Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Det ska jag ha, för jag spenderar den med den bästa jag vet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0