Ledig


I dag har jag varit ledig i ett år. Tja, ledig och ledig, är väl inte så att jag bara legat i soffan och pillat naveln, tycker jag hör fullt upp mest hela tiden, men jag har iaf varit ledig från ordinarie jobb. Känns som jag alltid har varit föräldraledig. Har förträngt hur det var att jobba, och kommer verkligen vara en nybörjare när det är dags igen.

Milo är inne på sista dagarna som 0-åring. På söndag är det hans första födelsedag som kommer bestå av kalas hela dagen lång. Det ska bli så kul! :) Måste ta och slå in paketen som vi köpt till han. Är några stycken, men de flesta är bra att ha saker, bland annat tills han börjar dagis.

Lite andra bra att ha saker hittade jag i H&M katalogen som kom idag. Den var smockad med fina kläder, helt i min smak. Vill shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0