20 mars 2011


Jaha, här sitter jag för mig själv. Bebisen sover och bebispappan är i Gissjö och skyfflar sågspån från toalettgolvet.



Så här ser toan ut just nu. Fint va? :) Ok, kanske inte så fint, men det kommer att bli. Tänk er grått golv, vita väggar och vita möbler. Tror det kommer bli toppen! Har beställt det här fina spegelskåpet från Ellos. Hoppas den är lika fin i verkligheten och att den passar bra till underskåpet som vi redan köpt.



Passade även på att köpa den här fina regnoverallen till Milis.




Idag packade vi en matsäck och följde med Björn och Tina till Torringen för lite pimpelfiske. Det var dock dåligt med fisk. Tina drog upp de två som fanns i sjön. Jag och Christian fick inte ens ett napp. Lite tråkigt, men det var en härlig dag ute på sjön med sol och flera plusgrader.

Nu ska jag ta och shoppa lite till. Har sett några fina klänningar och blusar som jag skulle vilja klicka hem. Ska ju både på konfirmation och dop i kyrkan framöver så man vill ju ha lite finkläder att snoffsa upp sig i. :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Badrummet kommer att bli jättefint:)

2011-03-20 @ 21:31:03
Postat av: rebecka udd

Tävla om en Bloggsvar-invite på min blogg! (:

http://oliversfavorit.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-bloggsvar-inbjudan.html



ps. hemskt ledsen om du inte vill ha sånahär kommentarer :c

2011-03-21 @ 21:06:12
URL: http://oliversfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0