Promenader, fika och bebisbus


Usch, vad glest det är mellan inläggen, men de semaste dagarna har varit fulla av promenader, fika och bebisbus. Igår fikade jag med Nette, Björn och Camilla som är en gammal klasskamrat som jag inte träffat sedan studenten. Camillas lilla Meja var också med, hon är två månader yngre än Milo. Vi fikade på Wiba (Café Källarns nya namn sen de flyttat upp) där Milo och Meja höll låda. Gillar att de flyttat upp. De har fått så fint och har massa gosaker att erbjuda. Skulle kunna gå dit varje dag!

Idag var jag duktig som trotsade stormen och tog en promenad. Det blåste rejält och var lite kyligt. Men asfalten tittat fram lite här och där och påminner om att det snart är vår. Hääääärligt! Imorn sägs det att det ska bli varmt, hoppas hoppas att det inte fortsätter blåsa.

Idag var det även dags för torsdagträff med Marco, Karin och Camia som kom och hälsade på. Alltid lika trevligt. :) Lilla Camia blev hela två månader idag.

Milogubben är så duktig som går mer och mer. Han tycker det är så roligt och blir så stolt över sig själv som klarar det. Snart kommer han nog tulta omkring obehindrat.



Milo fick en Timrå IK pipmugg av Nette och Björn. Jag ska se till att han hejar på Modo i framtiden. :)


Kommentarer
Postat av: Katta

MEN ANNA!

Den där får du inte låna han använda! =( Hur mycket hjärtesorg det än är att hålla på MODO så är det 1000 ggr bättre än bajsluktande Timrå! =(

2011-03-05 @ 23:23:42
URL: http://blog.punkslyna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0