Feberfri


Ingen feberbebis idag, utan en sprallig och glad kille. Det gillar vi! :) Det vi mindre gillar just nu är nätterna, som är allt annat än roliga. Det är min natt i natt så jag är lite orolig. Borde nog gå och lägga mig redan nu så jag får nån sömn. Han var hur duktig som helst ett tag och sov hela nätter - det var underbart! Vet inte vad det är som gör att han sover oroligt just nu... Tyckte mig se en kindtand på väg, kanske är den som är lite bökig. Även maten krånglar. Det enda som går i är typ välling, gröt, frukt,youghurt, riskakor, korv, ärtor och smörgås. Känner mig lite gnällig just nu, MEN, han är helt underbar, och tur är väl det. Annars hade vi sålt han. ;)



Praktiskt med handtag på Nickis


Koooom Niiickiiis, jag lovar att va snäll




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå äter bara det här! Vi tycker det ser ut som om han vore ett matvrak!

Om ni ska sälja vill vi vara med och bjuda!!!

M-L och C-E W

2011-05-04 @ 23:14:19
Postat av: Jeanette

Älskar sista bilden, den säger liksom allt :D

2011-05-05 @ 12:47:57
URL: http://jeanettereiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0