Inte på topp


Huvudet värker, nacken gör ont och kroppen känns tung. Känner mig alltså inte på topp idag. Anledningen är nog en dålig nattsömn. Har sovit inne hos Milo som sovit väldigt oroligt pga snorig/täppt näsa, det har gjort att jag sovit-vaknat-sovit-vaknat-sovit-vaknat osv... Ska ta en promenad snart, frisk luft brukar göra susen. Tyvärr skiner solen med sin frånvaro, men det är iaf uppehåll.



Är sugen på att baka. köpte tidningen "Hembakat" igår efter att ha bläddrat i den hos Tina. Det fanns för många recept jag ville testa för att jag skulle låta bli att köpa den själv. Kanske får bli en kaka därifrån helt enkelt. :) Är redan igång och planerar vad jag ska baka till mitt födelsedagskalas i juli. Har massa ideér, tanken är att det ska vara somriga och färgglada kakor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0