Så typiskt maj


Häromdan solade jag utan tröja, idag promenderade jag i snöyra. Det är tvära kast mellan vädren. Men det är väl det som är så typiskt i maj, ingen ordning alls på väderleken. Hoppas snart att det stabiliserar sig med finväder igen, jag hade ju börjat vänja mig vid det. Jag tyckte att det var alldeles lagomt varmt vid påsk, behöver inte alls va nå varmare på sommaren för min del. 

Milo kom inte undan febern, så det fick bli lite Alvedon mitt på dan. Han måste vara en av få barn som glatt dricker det. Det är inga problem alls, han skulle nog dricka mer om han fick. Och bra är väl det. :)

Här kommer en liten bildkavalkad på grabben med go kinderna.







Två bonusbilder på minernas mästare:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0