Långledighet över


Så var helgen slut, och en ny arbetsvecka börjar snart. Har varit ledig fredag-söndag. Skönt med långledighet! Tänk att jag ser tre dagar som långeldigt nu för tiden. Annat var det när man var föräldraledig. :)

 I fredags var vi till Sundsvall. Först var vi på Drakborgen och sen shoppade vi loss på Birsta. Såklart var det Milo och jag som kom hem med flest saker, Christian nöjde sig med sandpapper och spännband. Milo kom hem med 5 tröjor, 3 byxor, 4 strumpor, 5 kallingar, 5 vantar, 1 mössa och en vinteroverall. Strömmen gick när vi var på Lindex. Det blev kolsvart i hela byggnaden! Lite läskigt var det allt, men som tur var kom strömmen snabbt tillbaka.

Vet ni, jag har ätit en fiskrätt som jag tyckte var jättegod! Knäppt va?! Tycker jag med. Ni ska få receptet snart, hinner inte just nu. Ni får titta på lite bilder så länge. Det här har Milo gjort i helgen:


Busar på Drakborgen


Åker kana med pappa


Åker kana med mamma. Det går lite fortare då.


Har kört några varv med elmotorcykeln


Har hejat på farbror när han spelade fotboll


Har gjort äppeldricka med mamma


Och tittat på barnprogram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvällens höjdpunkt att få titta på nya bilder från Wiesklanders!!!!

May-Lis och Carl-Erik

2011-09-12 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0