Ledighetsväder


Bara för att jag är ledig till och med torsdag är det tråkväder. Ska vi slå vad om att det blir strålande sol på torsdag bara för att jag jobbar då. Nu hade jag hoppats på härligt vårväder. I stället är det snö som öser ner till blask. Usch, så tråkigt! Jag behöver sol som ger mig energi.

Så här såg det ut tidigare idag när jag och Milo trotsade vädret.




Härligt vårväder! Perfekt för en tur med cykeln!

Björn och Tina, jag blev så sugen på att åka utomlands så jag bokade oss en vecka på Sunwing Resort & Spa Kallithea på Rhodos i slutet av september. Flyget går från Midlanda vid 10-tiden, ni kan väl se till att vara i tid. ;)





Byter gärna slasket mot detta

Vi funderar på om vi ska följa med Christians mamma och pappa (Björn och Tina) när de reser utomlands i höst. Personligen är jag lite sugen på det. Det är skönt att ha något att se fram emot, speciellt när sommarsemestern är slut. Men, lika mycket som jag vill det, så tvekar jag inför att resa med en då 2,5 åring. Hur kommer flygresan gå? Får han ont i öronen? Kommer han sitta still? Hur många tänder kommer han slå ut när han ramlar på stengolvet? Hur många gånger kommer han drunkna? Kan man lättsamt ta sig fram med vagn? Osv... Ni som har erfarenhet av att resa med barn i liknande ålder, snälla, lämna en kommentar om hur det var. Var inte blyga nu.... Man får vara anonym.


Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Det är aldrig problem att ha med sig småttingar, speciellt inte om det finns en äldre generation som kan stötta upp ibland. Så fundera vidare ni!

2012-04-17 @ 22:49:03
Postat av: Emma

VI VILL OCKSÅ FÖLJA MED! :O

2012-04-20 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0