Som lördag på en söndag på en måndag


Inte bara jag som har svårt att hålla reda på dagarna nu antar jag.

Har ni haft en bra påsk? Jag har ätit massa godsaker så det räcker och blir över för flera veckor fram över. Tur att det bara är påsk en gång om året.

Milo är mycket piggare idag tack och lov.


Tanken var att ni skulle få ett nytt kort, men batteriet i kameran tog slut vid överföringen.


P.s. Ni som försöker få tag i oss på hemtelefonen kan ringa hur många som helst. Batteriet har tagit slut så vi hör inte när det ringer.


Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Då har han kanske sovit inatt:)

2012-04-09 @ 22:31:56
Postat av: Anna

Ja, de senaste två nätterna har varit mycket bättre. :)

2012-04-10 @ 08:41:59
Postat av: Farmor och farfar

Det var skönt att höra.:)

2012-04-10 @ 12:30:53
Postat av: Anonym

Ge honom en kram som jag inte vågade ge när han var snorig!!

May-Lis

2012-04-10 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0