Lyxfredag


Härliga fredag! Trots att jag varit hemma mycket den här veckan pga VAB är det skönt med fredag och ledig helg. Det är ju bara varannan helg vi tre har möjlighet att vara tillsammans dagtid.

Vilken lyxfredag detta blev. Milo är hos sin farmor och farfar, och Christian är på jobbet så nu har jag lite egen tid för mig själv här hemma. Mmm, tror minsann jag ska lyxa till det med att dammsuga hela huset. Lika bra att passa på medan jag slipper nån som drar ur sladden/trycker av/trycker på dammsugaren hela tiden.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar bilden på när du dammsuger som mest!!!

May-Lis och Carl-Erik

2012-02-13 @ 11:06:08
Postat av: Anonym

Haha! Nån sån bild blir det inte. :)

2012-02-16 @ 17:49:17
Postat av: Anonym

Så synd!!!

2012-02-17 @ 23:30:45
Postat av: Anonym

Vi saknar nya bilder på lillgubben... och dina kommentarer



Farfar och farmor

2012-03-02 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0